...Célunk az Ön hatékonyságának a növelése...
Magamról...
Végzettségemet tekintve az ELTE Állam és Jogtudományi Karának Társadalombiztosítási szakán végeztem 2003-ban szociális- munkajogi és társadalombiztosítási szervezőként.
Összeségében közel 20 éven keresztül dolgoztam az államigazgatásban, mint társadalombiztosítási ellenőr, megismerve a közigazgatás és az ellenőrzés szabályait, megfelelő tudást szerezve a hibák feltárásához, a jogszabályok alapos ismeret elengedhetetlen volt a munkám során.
Nem rég váltottam. Jelenleg a Magyar Tudományos Akadémia Ökológiai Kutatóközpontjánál dolgozom, mint munkaügyi- munkabiztonsági vezető, valamint a Hungaro-Justitia Igazságügyi Szakértői Iroda Kft-nél megbízási jogviszonyban állok, mint társadalombiztosítási, szociális- munkajogi tanácsadó.
A megszerzett tudást a versenyszférában is kamatoztatom, hiszen nagyon sok nyilvántartási, adatszolgáltatási és bejelentési kötelezettség terheli a munkáltatókat és vállalkozásokat, mely jogi útvesztőben való eltévedés súlyos bírságokat von maga után.
A képzés ebben a szakmában elengedhetetlen, így jelenleg munkavédelmi technikusi tanulmányokat folytatok, hogy munkám során nyújtott szolgáltatások minél szélesebb területet öleljenek át. Jelenleg cégek külső átvilágítását végzem adatvédelmi, munkaügyi és társadalombiztosítási szempontból. Feltárom a hiányosságokat és azokat ki is javítom a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
Hogy ez a tevékenységem miért is jó a cégeknek? Arra az alábbiakat válaszolom.
Az 1990-es rendszerváltozástól a gazdasági szervezetek (kft.,bt.,kkt,stb…) felaprózódott, kis létszámú, általában 5-25 fős gazdasági társaságként működnek, Az előbb említett időponttól a cégek pénzügyi, számviteli és a társadalombiztosítással kapcsolatos ügyviteli tevékenységét könyvelők (könyvelésre szakosodott cégek) látják el. Munkaügyi végzettségű szakembert (belső ellenőrt) általában nem alkalmaznak. Ennél fogva a munkaüggyel, társadalombiztosítással, adatvédelemmel kapcsolatos közös, valamint ez egyéni jognyilatkozatok és ennél fogva a munkaügyi nyilvántartás nem felel meg a jogszabályok előírásainak (sem alakilag, sem tartalmilag, nem beszélve arról, ha a kötelezően előírt nyilatkozat nincs is kitöltve).
A fentiekben megjelölt okok miatt az ellenőrző hatóságok (a Megyei Kormányhivatalok szervei- Egészségbiztosítási Pénztár, Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság, Munkavédelmi és Munkabiztonsági Felügyelőség) bírságot róhatnak ki.
A bírság összege adatvédelem megsértése esetén min.100.000,-Ft, munkaügyi nyilatkozattétel elmulasztása vagy nem a megfelelő adattartalommal történő megtétele esetén min.30.000,- Ft/eset, a társadalombiztosítási jogszabályok megsértése esetén min.10.000,-Ft/eset. Ezen büntető összegek már kevés szabálytalanság esetén is több száz, de akár milliós nagyságrendű bírságot is jelenthetnek.
Összességében nem mindegy, hogy a mai gazdasági helyzetben egy vállalkozás a talpon maradásért való küzdelem közepette kis befektetéssel hatályos jogszabálynak megfelelően kontrolláltatja a munkaügyi és egyéb nyilvántartásait és a foglalkoztatással kapcsolatos iratait és egyéb esetleges ellenőrzés esetén nem kell magasabb bírságot fizetni.
Összefoglalva: egy jobb minőségű cipő áráért rendbe lehet tenni cége adatvédelmi, munka- és társadalombiztosítási ügyeit.
Üdvözlettel: Badik Péter
Hírek
Külön rendszerként is elérhető a LOG Raktár v2024 - Logisztikai Raktár Rendszer. Éljen egy díjmentes bemutatóval ahol bemutatjuk a raktári mozgást a betárolástól a komissiózáson keresztül a kitárolás, számlázásig!
További információ, bemutató kérése ( info@ctmszoft.hu , ctmszoft@gmail.com )
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR v2024 ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ) leghatékonyabban az OnLine bemutatónkon! Időpont egyeztetés miatt kérem írja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
A bemutató kb. 1 óra és díjmentes!
Tisztelt Partnereink...
kívánunk!
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ). Mi elvisszük Önökhöz és bemutatjuk Novemberben! Időpont egyeztetés miatt kérem adja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Vagy jelentkezzen ingyenes szofverbemutatóra! >>> Jelentkezés <<<
Idén ősztől már külön rendszerként is elérhető a LOGSys v2022 - Logisztikai Raktár Rendszer. Ezidáig a FuvarSys moduljaként biztosítottuk partnereink részére, de a megnövekedett egyéni igények miatt önálló életre keltettük.
További információ, bemutató kérése ( info@ctmszoft.hu , ctmszoft@gmail.com )
Március végéig tart a szankciómentes időszak! A NAV bejelentése >> itt olvasható <<. A rendszereink fel vannak készülve, így ez csak arra lesz jó, hogy kicsit nyugodtabban végezzük az áttérést Január hónapban.
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR v2021 ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ) leghatékonyabban az OnLine bemutatónkon! Időpont egyeztetés miatt kérem írja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Kedves Partnereink!
Tájékoztatjuk Önöket, benneteket, hogy teljes üzletágunk home office-ban dolgozik. Elérhetőségeink, munkavégzésünk változatlanok így a kérdéseket továbbra is a ctmszoft@gmail.com címen várjuk, segítünk.
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ). Mi elvisszük Önökhöz és bemutatjuk Novemberben! Időpont egyeztetés miatt kérem adja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Vagy jelentkezzen ingyenes szofverbemutatóra! >>> Jelentkezés <<<
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal egy hónap haladékot biztosít az OnLineszámla 2019.05.02-re tervezett módosítások bevezetésére! A rendszereink ennek a törvénynek megfelelve dolgoznak már, így a partnereinknek nem kell semmit sem tenni, de a hasonló változások miatt a frissítések elvégzése fontos feladat marad!
A NAV kötelező Onlineszámla módosításainak megfelelően a rendszerinket a hónap folyamán cseréljük!
Tisztelt partnereink!
A NAV-hoz történő beküldő modul telepítését elkezdtük, ezért legkésőbb 2018.07.02 már ezzel a modullal kell rendelkezni. Ha nem kapott erről tőlünk értesítést akkor kérem e-mailben jelezze. Ha nem tervez mostanában vagy általában 100 000 Ft –t meghaladó áfa tartalmú számlát kiállítani akkor első körben nem de az ilyen számlázásig majd át kell térni-e. Köszönjük az együtt működést!
Mától éles környezetben, a
https://onlineszamla.nav.gov.hu
oldalon elvégezhető a 2018. július 1-jétől kötelező számlaadat-szolgáltatáshoz szükséges adózói regisztráció és felhasználó kezelés.
Szavazás